Endret: 21 jun 2018     Opprettet: 16 jun 2018

TV og internett i gården - overgang til HomeNet som leverandør

VIktig informasjon om overgangen til HomeNet

Alle beboere må registrere hva de ønsker av TV og internett fra HomeNet i dette skjemaet: www.homenet.no/maridalsveien205

NB! I skjemaet blir du bedt om å oppgi H-nummeret til leiligheten. H-nummer er ikke det samme som leilighetsnummer! Her er en liste over H-nummer og leilighetsnummer. 

Dette gjelder også om du ikke ønsker annet enn standardtilbudet eller ikke vil ha noe TV-tilbud. Frist: 1. juli. 

 

HomeNet overtar som leverandør av TV og internett i gården 1. september 2018. 

I stedet for at TV er inkludert i husleien kommer internett til å være inkludert: 50 mb opplastningshastighet og 50 mb nedlastningshastighet. 

HomeNet kommer også til å innstallere fiberoptisk nett i hver leilighet i løpet av sommeren 2018. 

De som ønsker et TV-tilbud kan kjøpe kanalpakker fra HomeNet.
 

Les mer om tilbudet fra HomeNet til M205.



Informasjon fra GET Kundeservice om rutiner ved oppsigelse av kollektiv avtale

"Beboere behøver i utgangspunktet ikke å foreta seg noe I forbindelse med oppsigelser av kollektive avtaler, vi tar oss av avslutningen av avtalene og varslinger. Det eneste man må gjøre er å sørge for å returnere utstyret, men det trengs ikke gjøres før etter oppsigelsesdato.

Vi varsler 1-2 måneder før oppsigelsen via brev, og deretter vil alle få returslipper tilsendt i dagene etter oppsigelsen trer i kraft.
Da alle beboere står selv ansvarlig for utstyr og produkter er det dessverre ikke anledning til å samle dette inn og levere samlet.

Dersom beboere har individuelle avtaler utover den kollektive, eller har bindingstid på et eller flere produkter vil ikke dette faktureres etter dato for oppsigelse. Merk at oppsigelsen er bekreftet til å gjennomføres 1.9.2018."